lördag 1 maj 2010

Valborg 2010.

Glad Valborg i efterskott hörni! Hade ingen tid över igår till att blogga men bättre sent än aldrig. Jag var inte ute på så stort ståhej igår men jag hade det mysigt ändå trots den korta tiden! ^^ Först mötte jag upp Elenor, vi drog hem till Emelie där jag bara hann att vara i ca 1 timme. Sen stressade jag ner mot slottet där jag mötte upp syster och Emma :) Vi stod med våra paraplyn och väntade på att brasan skulle tändas. Missade dock det då min syster pratade och jag såg i ögonvrån hur det brann helt plötsligt haha. Efter det så hämtade Peter upp oss hos Emma och jag åkte hem.
Men det var helt lagom för mig, då jag har haft en krävande vecka psykiskt så var jag ganska så utmattad. Så det var skönt att komma hem vid 21.00, titta på lite TV och sen gå och lägga sig.



Jag kan knappt fatta att det är 1 maj redan...

Yesterday we celebrated Walpurgis! I didn't party like a rockstar (like most people do on Walpurgis here) but I still had a great time! ^^ First I met up with Elenor and we walked home to Emelie where I only spent 1 hour. Then I stressed down to the castle, in my town, where I met up with my sister and Emma. We waited for the fire to start but we missed when they lit it since my sister talked so much lol, I spotted it already burning from the corner of my eye lol. After that Peter picked us up and gave me a ride home.
It was a perfect night for me since I've had a demanding week so I was pretty exhausted, still am. So it was nice to be home around 9pm, watch some TV and then go to bed pretty early.

I can't believe it's May 1st already...


Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: