måndag 12 april 2010

Sista dagen att rösta i Fototävlingen!


Det går fortfarande att rösta på mig i fototävlingen, fram till kl 14.00 idag! ^^
Jag är bidrag nr 7 och har chansen att vinna ett produktsbord som jag är i stort behov av.
Tack till alla som har röstat hittilst! Det gör mig så underbart glad så ni inte vet vad.
Temat är sommar och bilden jag tävlar med är denna;
Miniature Horse

Jag ska till Iris idag för introduktion så kommer vara lite tyst idag också i bloggen men jag kommer när jag är hemma igen med bland annat ett inlägg om vad jag tycker om Final Fantasy VII: Advent Children Complete. För er som blev lite förvirrade så är det Director's Cut! ^^ Funderar även på att trixa ihop lite tutorials idag och i framtiden faktiskt.

Share/Save/Bookmark

2 kommentarer:

Unknown sa...

Sådär nu har jag röstat på dig. :)

Lycka till! <33333

Emma sa...

åh tack så hemskt mycket! :}
riktigt fin bild förresten :)