fredag 21 maj 2010

True Blood, season 3 trailers.

Jag har haft en ruskigt dålig kväll. Haft tankarna på otroligt dumma saker. Inte självmord.
Så jag satte igång True Blood season 3 trailers och är nu laddad för det.
Nu är tankarna borta ifrån dumheter och riktade mot en het och blodig vampyrserie.


Mera Eric. Mindre Bill. Varulvar (på tiden!). Och massa annat gott.
Denna säsong kommer bli extremt mumsig tror jag.
Dom här är inte nya precis men bättre sent än aldrig att dela med sig haha.

Min psykolog som jag har i ångestbehandling (KBT nivå 3) säger att jag ska exponera mig för sånt som ger mig ångest.
Så True Blood säsong 3, bring it on! xD

Det är sent. Sängdags var för flera timmar sen. Så jag återgår till mardrömmarna som är tillbaka med 110%.

I've had an awful night. My thoughts has drifted off to really bad things.
So I once again watched the True Blood season 3 trailers and is in heaven (almost).
The thought that drifted off to those bad things is now directed towards the bloody and sexy vampire series.

More Eric. Less Bill. Werewolves (about time!). And many other things.
This season will be very yummy indeed.

My psychologist who is teaching me to live with my panic-attacks say that I have to expose myself to what gives me just that. So True Blood season 3, bring it on! xD

It's late. Bedtime was hours ago. Time to return to my nightmares that's back at 110%.

Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: