fredag 18 juni 2010

Friday June 18th.


Det är kallt ute, blåser blä. Min mobil är inne på sin sista not tror jag, funkar inte så bra. Vill ha min True Blood tee. Kaffe är bäst när det är tråkigt väder ute, speciellt på sommaren. Jag är lite off idag men det kanske ni redan hade listat ut av allt random som skrivs just nu. Jag är bara allmänt trött. Sömnbristen håller i sig och börjar kännas rejält.

Men ikväll är det fest, så blir inget slappande för mig inte :)
En flaska Hidden Rock rött, cigaretter och skratt står på listan. Ska bli kul faktiskt.

It's cold outside, the wind is blah. My cellphone is about to die, it's not working that well. I want my True Blood tee. Coffee taste best when it's bad weather, especially during Summer. I'm a bit "off" today but you've probably already noticed because of the random writing. I'm just really tired. Lack of sleep is starting to show.

But tonight it's party time for me, so no relaxing and being lazy for me.
A bottle of red wine, cigarettes and a lot of laughing is on the list. It's going to be fun.

Share/Save/Bookmark

1 kommentar:

Anonym sa...

blev faktiskt lite glad över att höra att du också har dåligt väder måste jag säga, haha:P

Hoppas du får det roligt ikväll förresten! (är så avundsjuk på din True Blood Tee, vill också ha en ju! Varför kan inte jag ha snälla vänner som köper tröjor åt mig *fnyser* )