lördag 19 juni 2010

Friday Night


Jag hade så jävla kul igår! Det blev lite mycket att dricka och jag är smått bakis idag. Men det var det värt med allt skratt igår. Vi lyssnade på "gammal" musik, Emelie sminkade mig, vi pratade och hade allmänt kul. Måste göras om och verkar bli helgen efter Midsommar! ^^

Jag tänkte försöka hänga med sånt i bloggen som jag inte haft inspiration till att göra då jag tänkte göra det. Jag har varit väldigt lat med andra ord. Men ska försöka få in det i helgen.
Men först ska jag till affärn. Jag har stället för mig själv och jag ska äta Tikka Masala.

I had such a great time last night! I had a bit to much to drink and I am a little hangover today. But it was worth it because of the laughs. We listened to "old" music, Emelie put some make up on me, we talked and had a great time. Has to happen again soon and seems like it will the weekend after Midsummer! ^^

I'm going to try and get things in the blog that I haven't been inspired to do when I was going to. I've been very lazy in other words. But I'm going to try to get it in this weekend.
But first I'm going food shopping. I have the place for myself and I'm eating Tikka Masala.

Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: