fredag 25 juni 2010

Midsummer


Idag är det Midsommar, som nog alla i Sverige vet. Jag har firat med släkten Nordin (tredje året i rad med dom nu, wooot!). Jag har haft det mysigt och trevligt men var tyvärr tvungen att åka hem för någon timme sedan, mensvärk suger jäkligt hårt och ännu mer idag. Dom andra är däremot igång med firandet haha. Det var ju även blandat med 60 års firande i år! ^^ Jag önskar jag hade kunnat stanna längre men det är som det är. Bara att acceptera and move on!

Hoppas ni hade lika fint Midsommar väder som jag hade idag, det har varit galet varmt ute!

Today it's Midsummer in Sweden. I've been celebrating it with my relatives on my fathers side (3rd year in a row now with them, wooot!). I've had a wonderful time but sadly I had to go home a few hours ago, period pain sucks a lot and even more so today. The others on the other hand is still celebrating lol. It was also mixed with a 60th birthday celebration this year! ^^ I wish I could have stayed longer but it is what it is.

Share/Save/Bookmark

4 kommentarer:

Bea sa...

gud va härlig header du har!

takai sa...

svar:
awh tack sötis :D

Anna sa...

Blöö, tråkigt med mensvärk, speciellt på en sån här dag!
Hoppas det är bättre nu :)

Emma sa...

blogg.se är så mycket lättare tycker jag, men det är ju riktigt svårt att komma på ett nytt namn då nästan alla är tagna! :(

vilken fin fontstil på "glad midsommar" texten! :D