söndag 27 juni 2010

Tips; Få lite presentkort helt gratis! ^^

Många i Sverige använder ju så kallade "Gratis Sidor" idag, fler och fler dyker upp.
De två jag använder mig av är Gratis5 och Gratis-Fashion. Har dock provat många andra.
Jag rekommenderar båda två faktiskt. Gratis5 har större utbud runt presentkorten än Gratis-Fashion är minst lika värt att använda. Båda två är lätta att samla ihop poäng på och dom är bra!

Det är inte alls ofta jag tipsar om sånt här. Men jag tänkte om det finns andra som mig, utan inkomst eller inte tillräckligt stor inkomst så man kan unna sig de där "onödiga" sakerna ibland.

Bara att klicka på namnen i texten, de är länkade. Sen är det bara att bli medlem och börja klicka.
Rätt som det är kan ni växla in mot ett helt gratis presentkort att använda till något underbart!

Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: