tisdag 31 augusti 2010

Lots of goodies for Kitten :'D

Posten kom precis, så håller på öppna alla brev och paket som kommit till mig.
Med andra ord blir det att gå igenom alla nya smyckes-delar som kom, wohoo! :'D
Sen så fick jag ännu ett presentkort på 300kr på H&M...Förvirrad för fått mitt redan.
Får väl kolla läget om det är en "fejk" på torsdag när jag ska ner på stan O.O

Förutom det har jag haft mensvärk på morgonen. Hänger fortfarande kvar också :'(

The mail just arrived, so I'm opening all the letters and packages I got today.
With other words I'm going to go through all the jewelry supplies that came, wohoo! :'D
I also got another free giftcard on H&M...I'm confused since I got one last week.
Guess I have to check if it's "fake" on Thursday when I'm going shopping again O.O

Other than that I've had period pain today, again. Still at it as well :'(

Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: