måndag 30 augusti 2010

Mission Completed!

Alla möbler står där dom ska. Alla saker står på sin plats. Alla kläder är där dom ska.
Och jag är så trött nu så jag knappt vet vad jag heter xD Men det är okej!
Hållt på i över 8 timmar i sträck så inte konstigt jag är helt slut.
Nu är det bara att köpa det som ska köpas till rummet. Det är pricken över i:et det.

Foton, kanske en video till och med, kommer imorn.
För jag är ärligt talat så trött nu så jag inte ens orkar hämta kameran i andra rummet, haha!

Ikväll blir det True Blood och en film eller två. Det ska bli så skönt!

All the furniture is on their place. All the things stands where they should. Clothes on their place.
And I'm so tired now I hardly know my name xD But that's okay!
I've been at it for over 8 hours without a break, so no wonder I'm tired.
Now I just have to buy everything I need for this room. And it will be complete.

Pictures, maybe even a video, will come tomorrow.
Because I am honestly to exhausted right now to even get my camera in the other room, lol!

Tonight it's True Blood and then a movie or two. It's going to be so lovely!



Share/Save/Bookmark

1 kommentar:

takai sa...

svar:
jaha :o kan man beställa därifrån till sverige, eller :o?