onsdag 29 september 2010

The Bloody Werewolf.

Idag har jag en sån där dag. Jag vill bara dra täcket över huvudet och gråta idag.
Har dock tid hos psykologen 14.00 idag, så det är väl tur och passande det.

Vet att det är ganska tyst i bloggen. Det är för att jag bestämde mig att "sakta ner".
Kändes som allt jag skrev var förlåt att jag inte hade uppdaterat osv, tjatmaja på mig.

Men jag har en ny (engelsk) blogg på Livejournal som är ganska ny och aktiv.
TheBloodyWerewolf

Today I am having one of those days. I just want to hide in bed and cry today.
I have therapy 2PM today, so I guess that's lucky.

I know I don't update that much right now. It's because I decided to "slow down".
Well, it felt like all I wrote was being sorry for not updating, nag nag nag.

But I do have a blog on Livejournal that's new and more active.
TheBloodyWerewolf

Share/Save/Bookmark

1 kommentar:

Unknown sa...

Den där dörren känner jag igen. xD

Hoppas dagen blev lite bättre efter du kom till hjärnskrynklaren. :P