söndag 26 september 2010

Supernatural & Smallville is back! :'D

I helgen har jag varit i Laxne. Där jag bland annat såg nya Smallville och Supernatural!
Så underbart lycklig att det är tillbaka :D
Vi var även på bio och såg Resident Evil 4 i 3D.
Den var sevärd men sämsta filmen av alla ärligt talat, jag hade väntat mig mer.

Vill även meddela en sak till er som la beställning förra veckan i shopen!
Det är skickat men det verkar som att posten segar på rejält då mer än en ej har fått.
Det är tyvärr inget jag kan göra åt för att skynda på men det borde komma imorn/tisdag!
Verkligen ledsen att det är som det är men jag kan inte ansvara för posten.
Även om man tycker att dom borde lära sig sitt arbete nån gång *morr*.

I've been in Laxne over the weekend. We watched the season premiere of Smallville & Supernatural!
I'm so happy it's back! :D
We also went to the movies and watched Resident Evil 4 in 3D.
It was okay but it's the worst movie of them so far, I expected more.

Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: