onsdag 30 mars 2011

Oliver Queen has grown up

Lilla kaninen Oliver Queen har blivit vuxen, då han idag kastreras. Lämnade in han 8.00 imorse hos veterinären och väntar nu på att dom ska ringa så jag får hämta hem min lilla plutt. Känns så tomt här hemma utan en kanin vid fötterna.
Oliver, 10 weeks.
Oliver när han var 10 veckor. Fattar knappt han varit så liten!

I måndags så var jag i Stockholm hela dagen med mamma och syrran. Hittade inte så mycket då när jag väl hittade något i klädväg så var min storlek slut. Så typiskt!
Köpte dock en kjol på Monki. Första Bleach filmen och SOULs Official Character Book.


The little bunny Oliver Queen has grown up, since he's being castrated today. I left him at the vet around 8AM this morning and am now waiting for their call so I can bring home my baby. It feels so empty around here without a bunny around your feet.

[Oliver when he was 10 weeks. Can hardly believe he's been so little!]

Monday I was in Stockholm all day with my mom and sister. I didn't find that much since when I finally did find something like clothes they didn't have my size. Typical!
I did on the other hand buy a skirt on Monki. The first Bleach movie and SOULs Official Character Book.



Share/Save/Bookmark

1 kommentar:

Nea sa...

Åå vilken liten sötis! ^-^