lördag 2 april 2011

Long & Black


Äntligen långt hår igen! Och svart också dessutom. Har längtat som en tok efter det.
Ni får ursäkta om jag ser så där halvt levande ut men jag har haft feber + mensvärk i tre dagar.
Mer feber än ont idag dock fast är väldigt utmattad. Är ett helvete :(
Syrran fixade även naglar till mig. Ska måla dom Slytherin style ikväll! :D

Vill också låta er veta att Oliver mår bra efter sin kastrering!
Han tillfrisknar fort och har gjort det sedan dag ett så jag är mer än nöjd.
Han läker väldigt fort och är redan sitt tokiga själv :)


Finally long hait again! And black as well. I've longed for it like crazy.
You'll have to excuse that I look half alive but I've been having a fever + period pain for three days now.
More fever than pain today but I'm exhausted. It's hell :(
My sister also fixed my nails. I'm painting them Slytherin style later tonight! :D

I also want to let you know that Oliver is doing great after having been castrated!
He is recovering fast and have been from day one so I'm very pleased. He's healing fast as well.


Share/Save/Bookmark

3 kommentarer:

hönsmamman sa...

Hej, orkar inte vänta på att få registrera mig på I Love pyssel eller va fan sidan hette men jag såg din fråga om miniramar och jag har precis beställt såna. Jättefina o häftiga i olika former men jag kommer fan inte ihåg var jag hittade dom. Jag kan återkomma när jag får hem dom =)

mvh Elin

hönsmamman sa...

Jag hittade där jag beställde ifrån =)

http://smyckestillbehor.se/berlocker-hangen/berlocker-i-metall/

hönsmamman sa...

Vad bra att du redan hittat.
Men kolla sidan, jag tycker dom har jättemycket bra. De har oxå stort pärlforum. pärlguiden.se tror jag det är