tisdag 3 maj 2011

Pain from Hell.

[136/365]
Min dag började med att jag kl 4 imorse vaknad AV att jag hade mensvärk. Det tog mig ca 3 timmar att ta mig upp ur sängen och då styrde jag mot micron med min vetekudde i köket där också mina smärtstillande bor lol. Efter ett mail till Iris Hadar att jag ej kunde komma på mötet så gick jag och la mig igen. Sov ända till kl 12. Är fortfarande död och hatar mensvärk starkt...

Jag ska på second hand runda senare. Blir nog bara ett ställe idag då jag inte är så pigg. Men är mitt favorit ställe inom second hand butiker så går bra det! :)


My day started with me waking up 4AM because I had period pain. Took me like 3 hours to get up and then I grabbed my wheat pillow and headed for the kitchen where also my painkillers live lol. After a mail to my contact that I couldn't make it to the meeting today I went back to bed and slept until lunch time. I'm still very dead and am hating period pain with passion.

I'm going thrifting later. I was going to go to all my favorite thrift stores today after the meeting but I'll satisfy with one. It's my absolute favorite thrift store so it's okay! :)

Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: