fredag 6 maj 2011

Thor, this weekend!

Idag så åker jag till Laxne där jag kommer vara tills på söndag. Jag ska äntligen få se Thor i helgen! I 3D dessutom. Hade föredragit vanlig version men Heron City är b och visar den endast i 3D...
Det blir även champange, bacardi breezer, film och så klart nya Supernatural och Smallville.

Jag är faktiskt inte så insatt i Thor, så jag vet inte så mycket. Med andra ord så för en gångs skull kommer jag inte sitta och irritera mig på vad som är fel som jag gör med de flesta Marvel filmer haha. Är lite befriande faktiskt xD


Today I'm going to Laxne and I'll be home on Sunday. I'm finally going to watch Thor! In 3D. I would have preferred the "normal" version but the movie theater only shows it in 3D...
There will also be champagne, bacardi breezer, movies and of course new SPN and Smallville.

I actually don't know that much about Thor. So in other words for once I wont sit there being annoyed of what's wrong which I do with most Marvel movies lol. King of nice to be honest xD

Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: