onsdag 24 augusti 2011

A New Pair of Boots


Köpte nya höst skor igår! Mycket snyggare IRL, jäkligt sköna och bra pris dessutom, kostade bara 399kr! För er som har stl 37-38 som mig så tipsar jag faktiskt om barnavdelningar, de flesta butiker har upp till i varje fall stl 37 på sina "barnskor" och en del av dom är ju fan nice. Nu kanske en del jag är lite för "snäll" mot priset då jag har det tight med pengar men det är så att jag hade räknat med att behöva betala minst det dubbla. Så då känns det billigt haha.

Idag blir det först jobb sen efter det gör jag nog stan igen. Skulle ha kollat in lite kläder igår också fast blev inte så. Jag blev hungrig och ville hem, då jag hade annat att pyssla med också igår...Så idag ni, då blir det nya kläder jag ska jaga efter! Inte för jag egentligen behöver nya kläder...men ändå. Man måste ju få unna sig ibland, tycker ni inte?


I bought a new pair of boots for Autumn yesterday! They look better IRL, comfortable as hell and good price too! I had counted on paying twice the prize I gave for these so happy happy happy!

Today after work I'm going shopping again. I was going to look for new clothes yesterday as well but I got hungry and wanted to go home, I had other stuff I had to do yesterday also...so today it's new clothes I'm looking for! Not that I really need new clothes...but still. You have to allow yourself that anyway sometimes, don't you think?


Share/Save/Bookmark