tisdag 30 augusti 2011

...Still Trying To Wake Up...

Helgen spenderades ute i Laxne hos Mr Wookie och Aslan. Vi slappade gärnet, såg film och käkade kräftor. Såg X-men: First Class igen och den är lika underbar fortfarande :)

Igår så drog jag upp till Stockholm med jobbet, BusyLizzie ska vara med på Formex mässan nu i veckan så det blev en sväng till IKEA för att köpa hyllor osv. Sen satte vi ihop dom och fixade till det vi kunde i montern Lisa ska stå i. Så är ni där tycker jag ni ska kika förbi hos henne hörni! Vi kom inte hem förr än efter 22.00 och jag gick och la mig i princip direkt då jag var helt slut haha. Är fortfarande slut.


Spent the weekend out in Laxne at Mr Wookie and Aslan. We relaxed, watched movies and ate delicious food. Watched X-men: First Class again and it's still wonderful :)

Yesterday I went to Stockholm working, the company is attending a convention and we shopped stuff that was needed, put the stuff together and stuff like that. I wasn't home until after 10PM lol. Went straight to bed because I was exhausted, still am.


Share/Save/Bookmark

1 kommentar:

stephanyfranky, sa...

det tycker jag låter som en jävligt bra plan, så håll dig till det!
kanske hakar på, kanske åker ett annat tillfälle, men då är jag där tillänglig att ses & allt vad det har sig