onsdag 28 oktober 2009

Allt är bara kaos och jag fattar ingenting

Hej, jag vill först och främst tacka Wookie som har
funnits där för mig senaste dagarna. Tack, det betyder så mycket!

Jag är mest blank just nu. Sitter mest och stirrar helt stelt.
Med två föräldrar tassandes runt mig som inte vet vad dom ska göra.
Jag har bara sagt, fokusera på henne och att jag klarar mig.

Ska till psykologen idag 16.00. Även om jag inte vill lämna lägenheten
så måste jag dit. Jag måste dit och prata av mig rejält.

Mitt i allt är jag världens sämsta syster och jag hatar mig själv.
Men samtidigt så har jag anledning just nu men känns så fel ändå.
Allt är bara kaos och jag fattar ingenting.

Återigen vill jag tacka Wookie för allt stöd, tack älskade Wookie.

Gratis5.se
Läs FAQs innan du frågar något, svaret kan finnas där :)
Share/Save/Bookmark

1 kommentar:

Unknown sa...

Det är så lite så stumpan, hoppas det hjälper lite iaf. <3333

Bra du får komma iväg och prata av dig idag och lycka till.

Hörs sen ikväll, luv u! <333