onsdag 28 oktober 2009

Tyst och stillsittande som en staty...

Ska gå till psykologen närsom.
Mest för att skiten jag kommer att ta om jag inte gör det.
Jag vill helst bara göra något som att ta en buss till Stockholm.
Eller en till Norrköping. Bara för att komma härifrån ett par timmar.

Dock efter psykologen ska jag äta själv nere på stan för pallar
inte att sitta med mamma och pappa och äta. Jag vill bara vara ifred.

Jag vill inte ha med någon att göra och det är så det är bara.
Mamma försöker dock men jag puttar ifrån henne som alla andra.
Till och med pappa försöker få mig att prata men går inte så bra.
Säger inte så mycket just nu här hemma med andra ord.
Jag är mest tyst och stillsittande som en staty eller något.

Men jag ska gå till psykologen nu.
Då kanske dom slutar pusha så mycket.

Gratis5.se
Läs FAQs innan du frågar något, svaret kan finnas där :)
Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: