torsdag 1 oktober 2009

Blixtrar & Smärta


Hej, idag vaknade jag med världens jäkla huvudvärk.
Det kändes som en blixt slog ner i huvudet när jag vakna imorse.
Så jag blev hemma ifrån Svenska A för jag kunde inte titta ens.
Fortfarande kvar men den är mycket "lättare" än imorse så går
nog över när första kaffet för dagen är i systemet hehe.

Jag tänker gå på samhällskunskapen, den börjar 14.30.
Innan det så ska jag börja rensa lilla datorn faktiskt,
för Wookie kommer med en nyare & 100 gånger bättre i helgen (!).
Tanken på att jag kommer kunna spela tex The Sims 3 osv gör mig woha-glad.

Hoppas bara min externa hårddisk räcker till att ha allt i sig,
för jag har redan använt upp över hälften av utrymmet (500GB stl).

Men nu ska jag dricka upp mitt kaffe :)

Gratis5.se
Läs FAQs innan du frågar något, svaret kan finnas där :)
Share/Save/Bookmark

4 kommentarer:

Unknown sa...

Awww stackars lilla kisse, hoppas det går över snart. <3333

Jupp den är redo, kanske ska försöka hitta vad för cd-skivor med drivrutiner och sånt som hör till den annars får du det senare, den är ju ändå färdig installerad. xD

Jupp vi får hoppas den räcker för annars får du problem. :)

Kitten sa...

Wookie: Jo, börjar öka på igen också T.T Så ska nog lämna datorn haha xD

Kan va bra utifall xD Annars händer säkert något så dom behövs bara för jag inte har dom haha.

Jo tack o.o Borde räcka, musiken borde inte ta så stor plats. Inte bilder heller...

Unknown sa...

Då ska du nog lägga dig en sväng.

Jupp kan vara bra, måste komma vilka som är vilka bara! xD

Haha jupp, det får vi hoppas. :)

Kitten sa...

Wookie: Blir nog hemma hela dagen verkar det som just nu. Syster är på sjukhus =/ Och jag har världens hjärtklappning som vägrar lugna sig T.T