torsdag 1 oktober 2009

Syster-Yster på Sjukhus.

Min syster ligger på sjukhuset...
Hon är genom förkyld och fick hjärtklappning,
hon har en defekt på hjärtat nämligen.
Så Peter åkte in till akuten med henne tidigare idag
och hon blir kvar över natten så dom kan hålla koll på det.

Det har hänt förr och jag vet att det inte är någon större fara
men jag är ändå väldigt orolig och kommer vara det tills hon är hemma.
Så resultatet just nu är att jag har hjärtklappning också för jag är orolig.
Jag blir hyper-orolig med henne och pappa, och mamma plus alla andra.
Skulle syster råka skära sig i fingret under matlagning och åka dit för att sy
skulle jag vara hur orolig som helst bara för det liksom.
Jag hatar att alla säger att jag inte behöver vara orolig...Det är min syster !

Har fortfarande huvudvärk, ännu mer nu när jag spänner mig som satan.
Så jag ska lägga mig igen. Får se hur det blir med samhällskunskapen :(
Skulle jag utebli skickar jag mail till Gunnar och förklarar plus ber om läxan.

Veckan som började så underbart bra också...


Gratis5.se
Läs FAQs innan du frågar något, svaret kan finnas där :)
Share/Save/Bookmark

1 kommentar:

Unknown sa...

Aww, jobbigt hoppas hon får komma hem snart. Du får hälsa till henne om du pratar med henne.

Självklart att du blir hemma om din syster ligger på akuten och du har hjärtklappning.

Jag ringer senare idag och hör hur det är med dig och din syster. :)