måndag 26 oktober 2009

Buffy. Förkyld. Klänning

Hej, här sitter jag och surfar gärnet på Tradera.
Har precis köpt säsong 3 & 4 av Buffy the vampire Slayer,
så nu ska jag sitta och fnissa i väntat tills dom skickas.
Buffy the vampire Slayer är min absoluta favorit serie, wohoo.
Fast köpte inte dvd-boxarna på Tradera utan mer privat genom helgon :)

Hade planerat att ta en second-hand runda på stan idag men vi
får se hur det blir med den saken. Jag har blivit förkyld och helt
borta i hjärnan under natten (wtf?) så jag är inte i top-form precis.
Men känns som ett sånt där irriterande höstbakterie som...ja irriterar.

Igår så sydde min syster-yster världens sötaste klänning åt mig !! :D
Tyvärr har jag ingen bild än men jag ska ta en idag tänkte jag faktiskt.
För den är så jävla söt och jag älskar den så mycket. Tack älskade syster !!
Får ta och ta mig i kragen så jag lär mig att sy själv. Det är väl dags tror jag.

Gratis5.se
Läs FAQs innan du frågar något, svaret kan finnas där :)
Share/Save/Bookmark

1 kommentar:

Unknown sa...

Vad kul du köpte dom då. Börjar själv fundera på att gå igenom alla Buffy igen, var ett tag sen man såg dom (har ju en oanvänd box liggande). :)

Stackars kisse att vara sjuk, du får krya på dig! <333