söndag 25 oktober 2009

Failure isn't word enough


Hej, jag vet det har varit tyst i bloggen men har
redan berättat att jag försöker släppa tvånget med det.
Eftersom det blir en sorts stressfaktor, en halvt onödig sådan.

Jag har egna studier hela nästa vecka, heter inte lov för mig inte.
Så det ska bli skönt, det behövs rejält just nu. Vila upp sig lite.
Idag ska jag till mormor och morfar, efter det går jag och syster
till Oppeby så vi ska spendera lite tid med varandra, ska bli mys.

Känner mig just nu misslyckad i det mesta vilket inte är så kul.
I skolan, i livet, som dotter, som syster, som vän...Som människa.
Det tar på krafterna ännu mer och jag vill bara gömma mig för det.

Köpte Jurassic Park boxen med alla tre filmer i fredags så det är kul.
Jag har också köpt en massa saker till pyssel för billiga pengar.

Gratis5.se
Läs FAQs innan du frågar något, svaret kan finnas där :)
Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: