torsdag 15 oktober 2009

Hejsan

Hej, vad kul att så många gillar tävlingen !! :)
Ni som har anmält er är självklart med och har chans att vinna.
Dock avgör ju slumpen vem som vinner, så ni får hållar tummarna.

Idag så...ja, jag är hemma än så länge och vi får se vad som händer
senare idag med lektionen jag har 14.30. Mitt huvud känns som att
den har ett getingbo i sig, inte för jag har ont. Är bara allmänt kaos.
Så vi får se hur jag gör. Saken är den att just nu är jag så slutkörd
att även om jag skulle kämpa mig iväg och lyckas så fattar jag inget.

Sitter just nu i en Harry Potter mysdräkt och surfar lite på Tradera.

Gratis5.se
Läs FAQs innan du frågar något, svaret kan finnas där :)
Share/Save/Bookmark

2 kommentarer:

Unknown sa...

Nu har jag sett heroes så du vet, du fråga ju igår. :)

Lycka till med försäljningen av saker också.

Aslan skuttar upp och ner hemma och frågar vilken tid mamma kommer ut i helgen? :)

johanna [FOTOBLOGG] sa...

fin bild :)