tisdag 13 oktober 2009

Tävlingsdags Sötnosar !!


Du får självklart vara med igen om du varit med förut.
Eller om du har vunnit förut. Tävlingarna är för alla ^^

Så här gör du för att vara med att tävla;
  • Lägg till mig på bloglovin (om du inte redan har mig där). På detta sätt för att se vinnarna och för att ha chans att se senare tävlingar som jag har planerat. Kommer vara blandat. Om du redan har mig på bloglovin så räknas det med förstås, så oroa dig inte :)
  • Skriv en kommentar till detta inlägg om att du vill vara med. Glöm inte att ta med din mail så jag kan kontakta dig om du vinner !!
  • Vill du ha större chans till att vinna och har en blogg. Posta om tävlingen med länk hit och säg till mig med en länk till ditt inlägg. Du får givetvis låna bilden ovanför.
Tävlingen slutar 20 oktober.


Gratis5.se
Läs FAQs innan du frågar något, svaret kan finnas där :)
Share/Save/Bookmark

12 kommentarer:

Carita sa...

Jag vill vara med ^^ Har dig på bloglovin och har länkat: http://caritatavlar.blogg.se/2009/october/harrosetter.html.

Ha en bra dag!

jessie sa...

Åh så söta! Jag vill gärna vara med och tävla! =)

Har lagt till dig på bloglovin och länkat till tävlingen i min blogg här: http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/2009/october/vinn-har-rosetter.html#comment

Och här är min mailadress: Jesssica.blogg@hotmail.com

Ha det så bra!
/Jessica

Millah sa...

Jag är absolut med :)
Älskar dina rosetter
Kramar

En Mölnbobos Liv sa...

Har tipsat om din tävling här

http://molnboanna.blogg.se/2009/october/vinn-harrosett.html

Clara sa...

Hej hej!
Jag är tyvärr inte medlem på bloglovin, hoppas jag kan vara med ändå =)
johansson_clara@hotmail.com
är min adress ifall jag skulle vinna.
*håller tummarna*

erika sa...

Jag har dej på bloglovin och vill vinna

Lillan sa...

klart jag vill vinna. har dig på blogglovin sedan tidigare och har länkat här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2009/october/rosetter.html

maiL. litenmentuff@live.com

Selma sa...

Hejhej! =)

Jag skulle bli överlycklig om jag vann rosetterna! De var verkligen ubersöta ^-^

Jag har lagt till dig på bloglovin nu.
Men jag kan tyvärr inte länka till din söta tävling för jag har ingen blogg, men hoppas det går bra ändå.
Min e-mail:´selma_717@hotmail.com

Håller tummarna!

Kraam =)

sandra sa...

åh vad snygg rosett, den vill jag ha!

http://benjerryglass.blogg.se/?tmp=16230213
kram sandra-le@live.se

Malin sa...

Jag är gärna med :)

malin_92girl@hotmail.com

Emelie sa...

Jag har ingen blogg eller något men vill vara med att tävla ändå!
min mail: pinky_town@hotmail.com
:)

lisa sa...

jag är med och har tipsat om tävlingen på min blogg!
mail:drakungen1@hotmail.com

hoppashoppashoppas ^^