tisdag 13 oktober 2009

Tisdag 13/10 2009

Först lite ego-sälj-föring; Nya auktioner på Tradera igen :)

En ny mini-sysselsättning just nu är att redigera gamla foton & modellbilder.
För när jag laddade upp dom så var jag så sunkigt dålig på sånt.
Många verkar vara emot redigerade bilder. Men säg en proffisionell fotograf
som inte redigerar sina bilder (?) Det är en del av att fotografera nu mera.

Fick tillbaka provet i samhällskunskap idag. Jag hade 2 ½ poäng ifrån VG.
Så ja, man kan nog säga att jag är väldigt nöjd med resultatet faktiskt.

Jag är verkligen ledsen på brist av skrivande och brist på allt i slutändan.
Det är bara det...Jag är utmattad dygnet runt just nu och är nära att krascha.
Så jag tar min lediga tid till att vila upp mig borta ifrån datorn så jag orkar
med skolan och andra saker. Datorn är i slutändan inte viktigast just nu.

Funderar just nu på att be pappa om en hundring eller två för att gå
till Öppen Hand som öppnar om ca 30 min. Var ett tag sedan sist.

Idag är det en månad tills jag fyller år.
Jag blir 22 denna gång. Tiden går fort den.

Kommer upp en tävling senare ikväll (jag lovar) så håll utkik !!
Kommer även upp lite tankar omkring Star Trek och så klart Heroes.

Gratis5.se
Läs FAQs innan du frågar något, svaret kan finnas där :)
Share/Save/Bookmark

1 kommentar:

Unknown sa...

Du får ta det väldigt, väldigt lugnt på din födelsedag i år, det är fredag den 13:e nämligen! xD

Vet ju aldrig med tanka så klantig som du är! :P

Grattis till provet också!! Du är jätte duktig stumpan!! <3333