onsdag 21 oktober 2009

It´s been a long time since I smelled beautiful.

Jag vet jag vet, har inte avslutat tävlingen än.
Men jag har till mitt försvar haft världens huvudvärk.
Så det avslutas imorn istället sötnosar, jag lovar er !!
Och skriver just nu endast för att jag inte kan sova (som vanligt).

Tänkte förut att jag kunde kolla på en film så jag drog på
The Chronicles of Riddick, eftersom jag såg Pitch Black igår.
Självklart så var det Directors Cut jag såg också *fnissar*
Richard B. Riddick är en het snubbe. Rawr & dreggel på det.
Inte helt fel med Karl Urban som Lord Vaako heller xD

Tabbe. Stor tabbe. Det är en Marvel film for christ sake !!
Med en het Vin Diesel och hela allt med Riddick-filmerna får mig woa.
Delar trots allt andra-plats med Blade-serien inom Marvel ju...

Skola imorn, jag måste. Jag måste måste måste måste (!!).
Det är inte skol-delen som är jobbig utan allt runt omkring det.
Allt folk. Bussen kommer vara hemsk. Stan kommer vara läskig.
Prata med folk...usch ja, fy fan. Ta på sig "riktiga" kläder, vad är det?
Klistra på ett falskt leende och vara allmänt knasig för att lura andra.
Och sen frågan vart tusan man har varit och om man mår bra.
Önskar att jag kunde dyka upp och ingen kunde se mig, inte bry sig.
Det är mycket lättare så, även om det ibland gör ont när det är så.

Men nu ska jag ut och röka. Sen ska jag göra ett nytt sovförsök.
Önska mig lycka till !!

Gratis5.se
Läs FAQs innan du frågar något, svaret kan finnas där :)
Share/Save/Bookmark

1 kommentar:

Unknown sa...

Lycka till i skolan, du ska nog se det går bra stumpan. <33333

Hoppas du kunde sova sen lite också. :)