tisdag 20 oktober 2009

Smärta. Speed-Läsning. Kaffe

Autumn is Here.
Tagen i Laxne i helgen

Hej, blev ingen samhällskunskap idag då jag har haft
magknip hela natten plus hela morgonen. Fortfarande där nu med.
Kändes imorse när jag åt frukost (kors i taket för frukost) att
alltid är det något. Undrar hur mycket av det som är psykiskt?
Huvudvärken jag typ alltid har är ju av att jag spänner mig hela tiden.
Och magen är garanterat stressmage. Jag måste lära mig att slappna av.
Några tips på hur man slappnar av utan att känna panik?

Just nu dricker jag kaffe och speed-läser en bok som vi ska
ha läst halva av i Engelska A tills idag...plus skriva om vår
favorit karaktär...Jag hinner. Har bara 1-2 kapitel kvar att läsa
och skriva brukar gå väldigt fort för mig. Har 2 timmar på mig.

Har dock panik. En av de första läxorna jag inte har gjort i tid haha.

Tävlingen avslutas ikväll runt 20.00 så finns
fortfarande chans att hoppa in du med och tävla också !! :)

Gratis5.se
Läs FAQs innan du frågar något, svaret kan finnas där :)
Share/Save/Bookmark

2 kommentarer:

Kashaya sa...

Vilken härlig bild, helt underbara färger

johanna [FOTOBLOGG] sa...

superfin höstbild :)