söndag 18 oktober 2009

Public Enemies

Ja, jag fick ju äntligen se Public Enemies igår :)

Jag visste inte så mycket om den här filmen mer än att det
är om John Dillinger spelad av Johnny Depp. Ja ungefär det.
Så jag blev glatt överraskad när Christian Bale dök upp och
likadant när jag fick syn på David Wenham. Tre snyggingar hehe.

Jag älskar hur dom har behållit liv i den där känslan man får i
gamla gangsterfilmer trots att den var mer "modern".
När någon blev skjuten så var det verklighetstroget så det var
mer än bra gjort, guldstjärna i kanten för det, sånt är viktigt.

Johnny Depp var som alltid en som höll upp hela filmen men
denna gång så hjälpte även Christian Bale till väldigt mycket.

Det är en bra film och jag rekommenderar den starkt till alla.
Även om ni inte är så förtjust i gangsterfilmen är den värd att se.

Gratis5.se
Läs FAQs innan du frågar något, svaret kan finnas där :)
Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: