måndag 19 oktober 2009

My Little Friend

Hej, har varit uppe ett par timmar men tog morgonen
till att bara vara lite grann så där. Det behövs det med.
A New Friend...
Jag fick en ny liten vän i helgen hihi.

Inatt har jag i princip inte sovit alls. Som de flesta andra nätter nu för tiden.
Men jag orkar inte bry mig om det. Det är som det är, inte så mycket att göra åt.

Fick lite nytt material till smyckestillverkning på posten idag, det var kul !! :)
Så ska sitta och trixa lite med det senare ikväll tänkte jag faktiskt.
Blir ett par örhängen eller två i varje fall. Kanske sy lite rosetter på det också.

Glöm inte tävlingen som slutar imorn !!

Men nu ska jag fråga mamma om hon kan sponsra till lite mer smyckes-saker :)

Gratis5.se
Läs FAQs innan du frågar något, svaret kan finnas där :)
Share/Save/Bookmark

3 kommentarer:

Unknown sa...

Kan informera att din vän fortfarande lever såg till honom i morse, Aslan har ännu inte fångat honom. :)

Har du tänkt på om du drömmer mardrömmar när du sover middag också eller bara nattetid?

Kashaya sa...

Fin fjäril

Kitten sa...

Wookie: Jag har mardrömmar när jag är vaken.

Vad spelar det för roll? Det är vad det är.