lördag 17 oktober 2009

Transformers 2: Revenge of The Fallen

Hej, igår såg jag äntligen Transformers 2: Revenge of The Fallen.

Jag gillade den starkt faktiskt och tycker den är bättre än första.
Var mer action så den första känns väldigt seg om man jämför.
Ravage fick ju vara med den här gången. Den enda karaktären jag har
fattat något tycke för. Inte så konstigt, är format som en stor katt haha.
Sams föräldrar var hysteriskt roliga som alltid om inte ännu mer.

Men en komisk sak hände faktiskt också. Megatron kommer ju tillbaka
och den karaktären skrämmer livet ur mig. Sitter kvar sen barndomen.
Men sen kom jag på att rösten är ju jäkligt het...jag är en röst person.
Så jag började mjuka upp lite och så blev det krock i hur jag kände haha.
Samtidigt som han skrämde livet ur mig ville jag inte han skulle försvinna.
Så ja, man kan väl säga att jag bytte sida till Decepticon...

Just nu sitter jag och dricker kaffe, snart så ska jag och Wookie spela
Age of Mythology vilket ska bli prima ballerina. Älskar Age spelen.

Gratis5.se
Läs FAQs innan du frågar något, svaret kan finnas där :)
Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: