fredag 16 oktober 2009

Lejonet Aslan.

Hej, jag sitter och dricker te medans jag lyssnar på
underbara James Marsters. Perfekt till det kalla höstvädret.

Idag åker jag ut till Laxne ända tills på söndag då jag åker hem.
Jag ska träffa mitt lejon Aslan bland annat, min lilla sötnöt.
Det blir även Supernatural, Transformers 2 och Public Enemies.
Och så klart umgås med Wookie ^^ Vad annars liksom?

Det ska bli skönt att komma bort ifrån stan och ladda energi.
Bussen går kl 16.50 så är ett tag kvar tills jag kan gå.
Det regnar ute.

Glöm inte tävlingen sötnos !! :)


Gratis5.se
Läs FAQs innan du frågar något, svaret kan finnas där :)
Share/Save/Bookmark

3 kommentarer:

Moa - En magisk purt... sa...

Jajajaaa, som du har! Är det en mall eller kan du välja bakgrund (den grå med medaljongmönster menar jag) själv? Gullig du är som hjälper mig, TACK!

Moa - En magisk purt... sa...

Din blogg är himla fin förresten!

Moa - En magisk purt... sa...

Åh, det hade varit hur fint som helst! Skulle jag kunna lämna en bild till dig? Fast då måste jag göra en så det kanske kan ta ett tag... Skulle det vara okej?

Fina, fina du!