fredag 16 oktober 2009

Wear It Retro

Hej, här sitter jag i myskläder och dricker kaffe.
För jag har egna studier resten av veckan så jag får det :)

Ville berätta en otroligt rolig (för mig) sak jag och mamma upptäckte igår !!
På vägen hem ifrån Cinas Mix (second hand butik inom kläder) så fick vi
syn på en helt ny second hand butik (!) Wear it Retro heter det och satan
i gatan vad snygga kläder, skor, väskor & annat dom hade. Jag dog av lycka.
Dock hittade jag inget men ångrar just nu att jag inte köpte den där halsduken...
Det var en jättefin hundtandsmönstrad halsduk, perfekt för höstens kyla.

Ja, vi vet nog alla nu vart mitt CSN bidrag kommer brännas upp i framtiden.

Det som gjorde det ännu roliga så verkar det som att hon som äger det vet
vad hon håller på med vilket är uppfriskande. Inte vanligt i Nyköping...
För er som bor i Nyköping eller är här ibland och vill kika in där;
Ligger på Östra Storgatan 25. I närheten av biografen här i stan.
Dom har öppet mån-fre 10-18, lör 10-16 så är bra öppetider hehe :)

Gratis5.se
Läs FAQs innan du frågar något, svaret kan finnas där :)
Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: