torsdag 19 november 2009

Hello Kitty, Kawaiiiiiii =^.^=


God Morgon, idag lyckades jag komma upp innan 10.00 :)
Mest för att jag vakna till lite och hörde mormor här.
Så jag vinglade upp halvsovandes och in i hennes armar.
Sen blev jag sittandes ute i köket med mamma & mormor :)
Min mormor är underbar, även om hon är smått virrig haha

Ingen aning vad som händer idag (som vanligt) men det
känns faktiskt som en bra dag idag. Eller en halv-dag.
Då det inte känns blä men inte känns bra heller...

Jag hoppas att mina Harry Potter t-shirtar kommer idag.
Fy fan vad jag kommer freaka ut över hela Nyköping haha.

Tänkte jag ska hinna fota lite idag också :)

Gratis5.se
Läs FAQs innan du frågar något, svaret kan finnas där :)
Share/Save/Bookmark

3 kommentarer:

Unknown sa...

Vad skönt du verkar få en bra dag då stumpan. :)

Hoppas det håller i sig! <333

Kan tänka mig du kommer bli helt knäpp i så fall! xD

Kitten sa...

Wookie: Greyzone dude, greyzone xD Inte bra, inte dålig...Men bättre än inget >.<

jag vill ha mina trööööööjoooor :3

Unknown sa...

Jupp men det är ju bättre än dålig iaf. :)

Jupp förstår det, du kommer tjata om de i veckor. :P