onsdag 18 november 2009

Köpt Film (igen) ^_^

Jag var rastlös förut så jag drog mamma med mig
ut i spöregnet ett tag. Vi gick till ICA och kikade.
Jag köpte lite chips och cola. Hittade även Smokin' Aces.
Har varit störtkär i den filmen sedan jag såg den på TV :D

Andra nya DVD-filmer/boxar denna månad;
  • Buffy The Vampire Slayer Säsong 3-4.
  • The Jurassic Park Trilogy.
  • Storm of The Century.
  • Interview With A Vampire.
  • Bram Stoker's Dracula.
  • Gladiator.
...tror det var alla för denna månad än så länge.
Sen kommer det ju givetvist minst en till senare,
nämligen Harry Potter and The Half-Blood Prince !!

Just nu dricker jag underbart gott te och surfar runt efter bloggar.
Efter jag druckit upp mitt te så ska jag ta och se på Smokin' Aces ^^

De tre bröderna är mina favoriter i Smokin' Aces !! :D

Gratis5.se
Läs FAQs innan du frågar något, svaret kan finnas där :)
Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: