tisdag 3 november 2009

Ignorera är bra ibland.

Jag orkar inte skriva ett depp-inlägg till så jag
ignorerar situationen för tillfället och skriver på.

Har äntligen efter mycket svordomar lyckats
förstå mig på PayPal så nu kan jag äntligen handla på Etsy.com.
Har redan ögonen på mitt första föremål och ska nog köpa...

Har även lyckats blivit medlem på swap-bot efter mycket om & men.
Så ja, lite saker som distraherar en är ju aldrig helt fel.

Har tänkt ut en plan inom skol-delen också som jag tror blir bra.
Kommer inte sluta helt då jag behöver något att göra just nu.
Men måste avsluta minst en kurs i varje fall som jag hoppar på
igen nästa termin i januari. Så blir att gå till skolan imorn för
att fixa det. Efter det så kör vi så får det gå som det går !!

Men nu ska jag ta på mig något och försöka äta efter det.
Sen blir det nog promenad. Kan inte sitta still hela dagen igen.

Gratis5.se
Läs FAQs innan du frågar något, svaret kan finnas där :)
Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: