tisdag 3 november 2009

Kitten did it :O

Sitter och känner mig lite duktig just nu faktiskt.
Har köpt min första sak på Etsy och verkar som att det
funkade med att betala med PayPal så jag har lyckats.
Som jag skrev om lite i förra inlägget, nu är det gjort.

Så länge som jag har varit förvirrad av det hela och
nu så har jag listat ut det. Helt på egen hand också.

Nu ska jag bara hoppas på att det inte kommer bort
eller något på vägen hit ifrån USA...

Tänk vad små saker kan göra för humöret, eller hur?
Sen att Wookie var här en sväng imorse var ju självklart guld !! ^^

Men nu ska jag ut på promenad och svänga förbi posten.
Eftersom jag sålt lite över Tradera som ska skickas.

Gratis5.se
Läs FAQs innan du frågar något, svaret kan finnas där :)
Share/Save/Bookmark

3 kommentarer:

Unknown sa...

Ofc att det var guld när Wookie gled förbi. ;P

Sen var det ju guld att få krama lilla kisse också! <333

Gratz till att ha lyckats betala nu via paypal!

Kitten sa...

Wookie: höhö :P

Yes, tog sin tid men till slut så :)

Unknown sa...

:P

Jupp gjorde det men bra du lyckats, kan du börja handla lite från utlandet sånt du behöver. :)