fredag 6 november 2009

Jag tänker fly ett tag idag.

Hej, jag har inte så mycket att säga men känner ändå
det där bloggsuget att jag vill (inte måste) skriva något.

Jag hanterar allt bättre men oj vad det tar på krafterna,
men det är värt det och är ett måste. Går inte att fly.
Men i helgen ska jag få något av en liten semester för jag
drar till Laxne ikväll. Ut till mitt personliga Neverland.
Tänkte inte först åka men kände imorse att jag måste annars
kommer jag gå sönder ännu mer om jag inte får en liten paus.
Jag är så trasig just nu att det är läskigt men jag vill inte heller
visa det för någon här hemma. Även om dom nog ser det ändå.
Så om jag bryter ihop något i helgen Wookie, förlåt mig haha.
Just det, jag vill faktiskt basta ikväll också !! Så du vet :)

Men nu ska jag dricka mitt kaffe och skriva lite.
Ni får ursäkta brist på nya bilder men jag har inte fotat på ett tag...

Gratis5.se
Läs FAQs innan du frågar något, svaret kan finnas där :)
Share/Save/Bookmark

6 kommentarer:

Unknown sa...

Np darling bara göra det om du vill, bra det kommer ut. :)

Jaså du? Jag basta igår men var väldigt skönt så skadar nog inte att göra en dag till. Sen får man ju sällskap också. ;P

Kitten sa...

Wookie: Du låter som min mamma HAHA xD

Ja, jag har inte bastat på evigheter :O

Unknown sa...

LOL! Men det är ju vettigt ju iaf så inte konstigt hon säger det. ;)

HAha jupp jag har förstått det, var i våras sist för min egen del så förutom igår då. xD

Allt ligger färdigt så man bara har att börja med maten när vi kommer hem. :)

Kitten sa...

Wookie: Lol, men du låter som henne trots det x)

Sweeeeeet, Kitten in Taco Mood !!

Unknown sa...

lol då gör jag väl det! xD

Yes, måste bara dra på mig tofflorna först så inte du snor dom och bädda sängen så inte du lägger dig när det ska dukas! xD

Gömma om presenten kanske också behövs! :P

Kitten sa...

Wookie: Lol, mycket du ska hinna göra innan jag kommer in i huset xD

Eller kanske när jag sover...hm...:O