tisdag 3 november 2009

Märks att det är kväll...

Det märks att det är kväll här hemma hos mig just nu.
Det rasar in saker på mailen. Ifrån Livejournal, Flickr
och mycket annat också för den delen. Är alltid mest på kvällen.
Så jag sitter här och "jobbar" med mitt kaffe. Lyssnar på musik.

Har nyligen kommit hem ifrån att ha hälsat på min syster.
Hon ringde förut och ville ha sin syster. Då åkte jag så klart dit.
Tog dock inte lång tid innan jag hade på mig min pyjamas igen haha.

Sitter och känner mig smått lugn. Skol-delen verkar fixa sig något.
Även om det kommer vara jobbigt att berätta allt imorn för dom
så känns det redan skönt att det kommer fixa sig. För det ska det.

Mamma är till Ullared och kommer hem imorn.
Hon fick som alltid med sig en lista ifrån mig. Hoppas hon hittar något.

Gratis5.se
Läs FAQs innan du frågar något, svaret kan finnas där :)
Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: