fredag 27 november 2009

Post ifrån Kanada & Sverige

God Morgon !! Blev brutalt väckt av min syster för ca 1 timme sen haha. Så jag är ganska så pigg och inte inne i den där "morgon-dimman" ^^. Idag ska jag träffa Elenor, vilket ska bli mys mys för har inte träffats på ett tag. Så ska klä på mig osv snart så jag är klar när hon hör av sig sen :) Kan vara smidigt av mig faktiskt haha xD
Me & Elenor
Jag & Elenor :)

Posten kom precis mitt i allt skrivande, allt var till mig haha xD Håller på att öppna allt och än så länge så har jag en massa material till nya smycken. I ett brev ifrån Kanada så låg sötaste stryka-på märkerna jag köpt genom Etsy :3
Jag ska visa er senare idag, they are adorable !! Åh, jag älskar att få post :) Speciellt små överraskningar !! Vilket nog är anledningen till att jag håller på planera en ny liten swap med en på Swap-Bot. Swaps rockar stenhårt !!

Men nu ska jag dricka upp mitt kaffe. Lyssna vidare på New Moon soundtracken. Slappa lite.

Just det !! Kul att så många hoppa på tävlingen igår !! :D Blev glatt överraskad inatt :)
Det finns fortfarande chans att tävla om Hello Kitty ringen gott folk, så passa på !! ^^






Läs FAQs innan du frågar något,
svaret kan finn
as där :)

Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: