fredag 27 november 2009

Wobbly-Legged, Rum-Soaked Pirates ♡

Tog lite längre än planerat att fortsätta se på Pirates of The Caribbean filmerna.
Men igår så, då tog jag mig för och tittade på POTC 2: Dead Man's Chest och mijaouu.










No! This is barbaric! This is no way for grown men to settle... oh, fine!
Let's just haul out our swords and start banging away at each other!
That will solve everything!
I've had it! I've had it with wobbly-legged, rum-soaked pirates!

Haha, jag älskar Elizabeths utbrott och den där repliken, för hon går så roligt också hahahaha (!!!)
Okej, ja...Jag skrattar väldigt mycket i denna film. Vem gör inte det liksom (?).
"I got a jar of dirt..." *fnissar* Okej *ahem* Skärpning nu.

POTC 2: Dead Man's Chest var min favorit, sen kom POTC 3: At World's End och nu vet jag inte för jag kan aldrig bestämma mig för en xD Och varje gång jag ser första så hoppar jag tillbaka till den som favorit...Så jag säger att alla är favoriter hehe. Vet dock inte hur jag känner för en 4:a för att vara ärlig...





Läs FAQs innan du frågar något,
svaret kan finn
as där :)

Share/Save/Bookmark

1 kommentar:

Rosida sa...

Ooh, jag älskar POTC! ♥