fredag 25 december 2009

Buffy The Vampire Slayer, it's over again.


Älskade Caleb, en av de ultimata favoriterna i BtvS.

Jaha, då har man återigen sett igenom Buffy the Vampire Slayer ^^
Och jag slutar nog där tror jag för börjar jag skriva mer då tar nog det upp hela platsen i cyberspace. Kanske göra en video, har märkt att fler som ramlar in här verkar gilla serien? ^^ Faktiskt sugen på videon nu...

En del har undrat hur många gånger jag har sett igenom serien och jag vet ärligt talat inte. Men sett mina favorit avsnitt lätt över 200 gånger var så det säger väl en del kanske. Jag upptäckte Buffy the Vampire Slayer när jag var 11 år. Det är, ja 11 år sedan så är ett bra tag sedan haha. Serien har varit min ultimata favorit nästan lika länge. Kan säga att mina två absoluta favoriter är serien är Spike, alltid nummer ett i mitt hjärta min Big Bad, och sen Caleb som ni ser på bilden ovanför. Ni som inte sett de sista avsnitten i säsong sju, t.ex avsnittet Dirty Girls, har ingen aning vem karaktären är. Men jag diggar honom stenhårt även om han är en kvinnohatande jävla skitstövel O.O Ursäkta språket men seriously, det är vad han är haha xD Men han är ganska klockren.

Ja för den där mittersta delen, det är ju att sluta när jag sa jag skulle göra det haha.
Sorry sötnosar men jag blir en liten kansboll av serien xD

Men jag ska sova nu, ska upp tidigt imorn ^^ Tar bussen kl 9.35 och möter syster på stan sen blir det shopping mitt i kaoset första dagen av mellandagsrean :D Vem mer ska ut och kriga?





Läs FAQs innan du frågar något,
svaret kan finn
as där :)

Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: