lördag 26 december 2009

Annandag Jul = Krig På Stan

God Morgon !! ^^ Varit uppe i typ 40 min redan men ändå hehe. Ramla inte av stolen av chockskada nu bara haha. Sitter och dricker kaffe medans jag svär åt min mage lite, all julmat gör sig påmind rejält (eller all julmust kanske) så jag har världens jäkla magknip :( Ni vet när det spänner så satan mycket att man inte vet vart man ska ta vägen? Ja, typ så har jag. Men det skiter jag i, jag ska shoppa idag! Det blir nog bättre när jag börjar röra på mig mer utomhus om det inte ger med sig innan jag drar till bussen, det fixar sig vett ni !! ^^ Positiv idag, se på den...

Tagen Juni 2008

Är det någon mer som ska ut och kriga bland alla galna människor idag? Så här första dagen av den populära mellandagsrean. Själv ska jag ut med klorna i högsta hugg för det bor riktigt tokiga människor i Nyköping kan jag säga xD Inte på humör för att bli bortknuffad bara för jag råkar vara "liten" för min ålder damn it. Jag är liten men tuff !! :D Men mera kaffe nu...mmmm...





Läs FAQs innan du frågar något,
svaret kan finn
as där :)

Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: