lördag 26 december 2009

Slutshoppad för idag, jo tack.


Shit, jag är totalt slutkörd för idag kan jag säga !! Vi kom gåendes ifrån bussstationen precis när alla affärerna öppnade och tur det för de första 5 butikerna vi gick i var det lugnt. Sen efter vi hade käkat lunch så sa det bara pang och det var packat med folk, allt folk kommer vid 12 typ. Jag hittade mig ett par fynd på rean men med en kombination och slutkörhet & krasslighet så har jag inte fotat det än haha. Blir senare eller imorn men jag är hur nöjd som helst kan jag tala om :D Lite "kodord" för vad jag hittat är Stickat, Klänning, Hello Kitty m.m ^^ Sweetness !!

Men nu ska jag återgå till mitt te. Precis när min egna envisa förkylning har gått bort då smittar min syster sig med sin. Det är ju väldigt trevligt, tack så mycket syrran !! xD Hörs sen sötnos :)





Läs FAQs innan du frågar något,
svaret kan finn
as där :)

Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: