torsdag 24 december 2009

God Jul !!

En Julafton som skulle bli sittandes ensam hemma till största del vände på sig till raka motsatsen. Mamma lyckades få ledigt ifrån jobbet idag och pappa fick komma hem på permis ett par timmar, han åkte tillbaka till kl 20.00. Så inte bara var mamma hemma utan pappa har varit här också, det räddade hela min jul (!). Det har varit en massa ätandes hela dagen, jag har nog överdoserat julmust och jag somnade som vanligt under Kalle Ankas Jul haha. Pappa lät mig sova i soffan i ca 2 timmar så lär inte somna tidigt inatt inte...

Jag ville mest bara önska er alla en God Jul och Gott Nytt År (även om jag inte firar Nyår) !!
Och tacka återigen för allt stöd så många har gett mig denna vecka, här och utanför bloggen. Tack !!





Läs FAQs innan du frågar något,
svaret kan finn
as där :)

Share/Save/Bookmark

2 kommentarer:

MeLL sa...

GOOD JUUL!! ♥♥ ^^

Kitten sa...

MeLL: God Jul På Dig !! =) ♥