onsdag 23 december 2009

Dagen Före Julafton.

Sitter här ensam hemma och dricker kaffe, väntar på att det ska bli dags att gå till bussen eftersom jag har tid hos psykologen kl 11.00 idag. Thank god for that !! Efter det så ska jag ta mig en sväng på stan, som för övrigt lär vara packat med folk. Har 2 julklappar kvar och Julafton är ju imorn. Men jag har inte haft ork eller tankar på det i allt kaos som har varit igång osv...När jag kommer hem får vi se. Kanske en kopp varm te och titta på Buffy the Vampire Slayer, är på säsong 7 nu och den säsongen lär ta slut fort också. True Blood är säsong 1 klar med och säsong 2 påbörjad sedan någon dag tillbaka. Vill dock spara lite på True Blood, it's bloody sweet.
Look Over Your Shoulder...
Tagen Juni 2008.

Pappa kommer hem till Nyköping idag, han har varit uppe i Eskilstuna. Ska till honom imorn och ge honom en massa julkramar för det verkar som ganska säkert nu att han inte får komma hem. Det är tråkigt på alla sätt och vis men huvudsaken är att han mår bättre och kommer klara sig. Och kommer hem till slut.





Läs FAQs innan du frågar något,
svaret kan finn
as där :)

Share/Save/Bookmark

1 kommentar:

Unknown sa...

Hoppas allt går bra hos hjärnskrynklaren. Hoppas julen blir trevlig också och att pappsen blir bra snart. :)

Sexy shot btw. :Å

God jul stumpan, luv u!!. <3333