måndag 21 december 2009

His heart went boom boom.

Tänkte uppdatera lite, eftersom många har skickat mycket omtanke nätet runt, på alla möjliga språk. Pappa ligger kvar på sjukhuset, ett av proven visade positivt så han har haft sin femte hjärtinfarkt, var inte bara kärlkramp som vi trodde allstå. Han blir nog kvar över Julafton för dom har hållt kvar honom minst 1 vecka andra gånger. Jag hatar det här. Han mår dock bättre, gjorde han redan igår, men ändå. Däremot så är jag så känslomässigt utmattad att jag inte ens har gråtit, inte för jag är kall utan för att jag är så utmattad. Jag orkar inte med det här. Jag vill inte men måste.
RocknRolla Queen
Är ensam hemma just nu, som alltid när skit händer (varför?!). Dricker kaffe och försöker hålla mig vaken för jag har knappt sovit något inatt. Jävla mardrömmar. Det blir tyst i bloggen och omkring nätet också idag. Blir nog True Blood hela dagen. Tack till alla som tänker på oss och allt, det betyder väldigt mycket för mig och göra hela saken lättare att hantera. Så tack






Läs FAQs innan du frågar något,
svaret kan finn
as där :)

Share/Save/Bookmark

3 kommentarer:

Mizuki sa...

shit va sorgligt hoppas du mår bra <3

Nadia sa...

Önskar din far all lycka i världen att han ska bli bra igen.

Håller tummarna!

MsDarko sa...

Nej men fy, vad hemskt! Stackars både dig och din familj ( i synnerhet din käre far), skickar ut en mental kram i alla fall!
Hoppas verkligen han mår bättre snart!
// MsDarko