måndag 7 december 2009

Kitten Wonderland Shop

Kitten Wonderland Shop fick en blogg till slut och den är öppnad :)
Allt finns inte uppe än men lite av det finns där redan ^^ Priser och infromation finns där också.

Gör inte så mycket just nu. Sitter mest och försöker hålla mig vaken medans kaffet dricks haha.
Jag är äckligt trött idag och jag misstänker att det är vädret...usch.

Tävlingen slutar ca 20.00 ikväll !! ^^





Läs FAQs innan du frågar något,
svaret kan finn
as där :)

Share/Save/Bookmark

24 kommentarer:

Unknown sa...

Du ligger i du och fixar med shoppen. :P

Hoppas du piggnar till snart, det blev nästan mörkare desto närmare stockholm jag kom idag när jag åkte till jobbet, inte alls kul ute. :(

Kitten sa...

Wookie: Jo, jag hade lite data-skrivkramp igår efter att ha fixat typ allt xD

Ja va fan, det är ju natt ute !! >.< Inte godkänt alls faktiskt.

Unknown sa...

LOL!! Jaså är det så illa! Men då märks ju iaf du har gjort något. :P

Jupp är usch tråkigt, skulle kunna ha något emot snö nu för då blir det iaf ljusare! xD

Jag är sugen på att åka hem och se slutet på Buffy säsong 4. :)

Kitten sa...

Wookie: Ja, mina handleder är typ crap idag xD

Snö, det är för tusan december och ingen snö !! It is olagligt !! >.< eller borde va :/

Jag ska titta på Buffy helaaaaaa daaaaagen låååååååång *squeee*

Unknown sa...

Aj då, bäst du tar det lugnt med dina stackars små handleder, de brukar ju kunna vara lite känsliga. :)

Jupp verkligen, vill faktiskt det ska bli snö, hatar allt regn och grått, antingen snö eller inget regn alls och molnfritt! xD

Kan säga idag när jag gick upp tänkte jag samma sak skulle behövas, är verkligen sån dag, bädda ner sig och dricka kaffe/te och se Buffy hela dagen. :D

Kitten sa...

Wookie: Ja, resultat efter för många slagsmål lol. I deserve them O.O

Snö ska det vara !! >.<

Jag ska dricka te, äta risen-godis & se buffy hela dagen :D
Eller måste köpa mer te först för en viss liten syster dricker upp mitt xD

Unknown sa...

Du får ta det lite lugnt med dom iaf! xD

Hehe jo snö på julen är så nice, bara 2½ vecka kvar till julafton. :P

Det lät ju något extremt gott och skönt, jag skulle behöva några såna dagar. :)

Speciellt så händelserikt det är i Buffy nu också med allt som händer. :)

Kitten sa...

Wookie:

Vi kan byta. Jag tar ditt jobb och tjänar pengar så kan du sitta hemma och slappa medans du inte tjänar några alls xD !!

Ugh, jag har dead zone i BtvS just nu >.< Är mellan de bra avsnitten & Faith-madness just nu.

Unknown sa...

Hahaha, vi skulle kunna byta några dagar det skulle jag överleva med! xD

Aha aj då, säsong 3 är den segaste mellanåt. Blev ju jäkla mycket bättre fart i 4:e och vad jag minns så blir det ännu bättre i 5, 6 och 7. :)

Men nu ska jag springa ner och käka lunch, vi hörs senare stumpan. <333333

Kitten sa...

Wookie: Ja men då byter vi xD Tror inte dina kläder passar mig dock och jag tänker inte klippa av mig håret >.< hahaha


Jo tack, av alla säsonger av BtvS är 3:an segast T.T

Unknown sa...

Hahaha, nope de kanske blir lite för små och nope bra det klipp inte håret. :P

Haha jupp verkligen, fastna rejält igår för kom till det avsnittet då Oz kom tillbaka och allt som händer däromkring samtidigt kom Angel tillbaka en sväng och då blev det fight ju sånt är kul. xD

Kitten sa...

Wookie: Ah, när det är Thanksgiving eller nåt sånt och Buffy är helt måste-ha-perfekt-Thanksgiving-middag!! xD ?

Unknown sa...

lol jupp det är ett sånt avsnitt då inget fungerar, så jäkla bra! xD

Finns många bra avsnitt. :)

Ska bli intressant att börja med säsong 5 igen också för de är den säsong jag har sett minst av alla Buffy.

Dessutom, du lär ju ha gått om mig snart för du maratontittar ju! xD

Kitten sa...

Wookie: Det är kul att alla typ freakar "You're evil! XO" när Angel dyker upp haha xD

Haha, jo snart så lär jag göra det :) Kollar ju typ hela nätterna minst så xD

Unknown sa...

LOL! Jupp det är as bra. :)

Sen är "Hush" riktigt bra när ingen säger något på hur länge som helst och med de otrevlia blåa sakerna. :)

Yes u should slow down girl! xD

Kitten sa...

Wookie: Men jag vill inte sakta ner >.< Jag kan inte när det gäller denna serie lol.

Unknown sa...

HAhaha, jo jag vet, u are crazy! ;P

Måste du se på Angel sen också antar jag, annars blir det väl konstigt! xD

Kitten sa...

Wookie: Jao men Angel är trouble. För jag kan bara få tag på säsong 5 av det haha <.<

Unknown sa...

Aha aj då, det är ju inte bra. Vad jag minns var ju Angel bra (dock inte lika bra som Buffy).

Vi får väl se vad tomten kan leta fram. :)

Kitten sa...

Wookie: Jorå, Angel har sina bra stunder det med xD

Lol, tomten finns inte !! :O

Unknown sa...

Jupp, vad jag minns var det väldigt mer varierat hur varje avsnitt var.

Jag menar tomtewookie så klart! ;)

Kitten sa...

Wookie: Klär du ut dig till tomte då dör jag av skratt xD !! Do it...

Jag måste dra, har shit att fixa innan jag kan se BtvS O.O

Later dude :3 !!

Unknown sa...

Haha, jag sa inte jag skulle klä ut till tomte, but u never know! xD

Aha oki, vi hörs senare stumpan. <3333

TSUKII sa...

Haha ja, och jag är supernöjd! :D Bästa fyndet nånsin typ, och de mest bekväma skorna jag nånsing har köpt!