måndag 31 maj 2010

Busy day :)


Hej på er :) Har inte så mycket tid att sitta här just nu så detta ska bli en kortis.
Det har regnat som satan i gatan senaste dagarna men samtidigt varit varmt ändå haha.
Hoppas på det inte ska regna idag då jag har två långa promenader framför mig idag :)
Min utbildning på Iris Hadar (tror dom kallar det utbilding...) börjar idag 14.00.
Jag ska få information och få träffa min grupp som jag kommer att vara i under min tid där. Har dock ett par antal saker jag måste hinna med att göra innan det och tar ca 45 min att gå dit så ja.
Det är dags för mig att dra ifrån datorn nu igen och fortsätta med mitt ^^
Hoppas ni har lika fint väder hos er som jag har här hos mig!

Hello darlings :) I don't have much time to be at the computer right now so this will be short.
It's been raining like madness the pass few days but at the same time it's been very warm lol.
I'm hoping it wont rain today since I have 2 long walks ahead of me to walk today :)
My project at Iris Hadar starts today around 2PM, where I'll learn to adjust to the daily life.
I'm getting information today along with meeting my group I'll be with during my time there. I have some things I need to take care of before that, the walk alone is about 45 min so yeah.
It's time for me to leave the computer and continue with what I was doing ^^
I hope you have the same wonderful weather I'm having here!


Share/Save/Bookmark

1 kommentar:

Unknown sa...

Aha vad kul att komma igång. :)

Lycka till idag stumpan. <3333