torsdag 27 maj 2010

It's been a week of Hell but I'm back on Sunday!


Säg hej till min framtida klänning. För jag ska få tag på den om jag så ska svettas blod.
Provade den idag inne på Cubus, satt perfekt. Såg ut att vara gjort för lilla mig.
Men den var felsydd och ögat drogs direkt mot det stället. Den var förstörd helt enkelt.
Så efter mycket ljud av frustration och irritation så gav jag upp för tillfället.

Jag har fortfarande inte gått igenom kommentarer, mail och annat som bara byggs på i en stor hög.
Ju större högen blir, desto mindre vill jag ta itu med den haha. Men jag ska ta mig i kragen.
Jag har lite fullt upp tills på söndag så vi får se när "arbetet" börjar.

Imorn ska jag till psykologen och efter det blir det roadtrip med pappa, hoppas på att mamma följer med också. På lördag ska jag på bio med syrran och Emma, vi ska se nya Sex and The City.
Senare på kvällen på lördagen (eller imorn?) så verkar det bli fest för min del hehe.
Så ja, ganska fullpackat nu när man börjar gå mot topp igen efter allt helvete senaste veckan.

Det har varit en jobbig tid medans jag har varit "offline" och på de dagar jag har haft det strålande så har jag utnyttjat det och njutit av den underbara sommaren. Jag är inte dum heller haha.
Allergi. Mensvärk (extrem jävla smärtsam). Pappa på sjukhus. Sömnbrist.
Är bara en liten del av det som räknas in i helvete senaste veckan.

Och just det, på allt så har faktiskt mitt internet krånglat lite xD

Say hello to my future dress. Because I'm going to get it if even if it'll kill me.
I tried it on today, it sat perfectly. Seemed to have been made for little me.
But it was sewn wrong and it ruined the whole dress. It was also the last one in my size.
Så after many sounds of frustration I gave up for now.

I still haven't started going through all the comment, mails and stuff that keeps on growing fast.
The bigger the pile of unread things become, the less I want to deal with it lol. But I'm going to.
It probably wont be until Sunday since I'm a bit busy.

Tomorrow I have therapy, after that I'm going on a roadtrip with my dad, we're trying to get mom to go with us as well this time. On Saturday I'm going to go watch the new Sex and The City with my sister and Emma. And later that night it seems that I'm going to party (or tomorrow, I'm not sure lol).
So yeah, I'm a little busy now when I'm heading towards the good top of life again after this week in hell.

It's been a harsh week while I've been "offline" and on those few days it hasn't been I've enjoyed the wonderful Summer that's finally here. I'm not stupid you know lol xD
Allergy. Period Pain (extremely fucking painful). Dad on the hospital. Lack of sleep.
Is only a few things on my list of hell this week.

Oh right, on top of that I've been having some trouble with my internet connection xD

Share/Save/Bookmark

4 kommentarer:

Anna sa...

Åh vilken fin klänning! :)

*Svar:* Va kul att du älskar det, second hand är verkligen superroligt :D Lovar att länka om jag startar igång ja, kul att du gillar idén! ^^

Sofia i London sa...

den där klänningen var överallt på londons marknader förra sommarn! söt är den, men jag skulle nog hellre ta den i rött (för har redan 4874235 plagg i den färgen haha)

sex and the city är ju en sån himla skön film förresten! hoppas du har kul! massa kramar

Freja sa...

åh. dödsfinaste klänningen <3

PinkBow sa...

i hope the dress becomes yours :)